5967 - Прямий маркетинг – вхідний телемаркетинг
Торгівці, що надають доступ до однієї або кількох служб аудіотексту чи відеотексту, можуть здійснювати свою діяльність через телефон, факс або Інтернет. Споживач ініціює контакт з торговцем, що призводить до всіх наступних транзакцій. Цей код стосується як інформаційних послуг, доступних за телефоном, так і товарів, які можуть бути запропоновані через ці служби. До інформаційних послуг, за які стягується плата, можуть включатися: опитування, лотереї, розваги для дорослих, спортивні результати, фондові котирування, гороскопи та інші аудіотексти чи відеотексти, які слухають або переглядають споживачі. Відповідний MCC для постачальників послуг електронного доступу, таких як дошки оголошень або онлайн-сервіси, є 4816.
Категорія: Постачальники поштових/телефонних послуг
Категорія: Постачальники поштових/телефонних послуг
Категорії МСС:
Назва
Кількість
16
12