MCC 5968 - Прямий маркетинг – торгові точки підписки
Торгові точки, які займаються продажем продуктів чи послуг через пряму поштову розсилку, телефон, інтернет або інші методи прямого маркетингу, можуть використовувати безкоштовні телефонні номери, поштові адреси, адреси електронної пошти або веб-сайти. Ці продавці можуть пропонувати серії товарів, наприклад, один товар на місяць протягом року, або щорічні оновлення окремих продуктів. Рахунок власника картки нараховується за товари чи послуги на регулярній основі (наприклад, щомісяця або раз на рік), а надання цих товарів або послуг триває до закінчення підписки або до моменту, коли клієнт чи продавець вирішить розірвати угоду. У рамках цих операцій надаються різні послуги, включаючи підписку на журнали та газети, книжкові клуби, аудіоклуби, що пропонують записи та компакт-диски (CD), клуби відеокасет і цифрових відеоносіїв (DVD), підписки на колекційні серії, такі як монети, марки і спеціалізовані колекційні предмети, а також підписки на косметичні та вітамінні продукти. Категорія: Постачальники поштових/телефонних послуг
Торгові точки з МСС 5968: |