Код категорії продавця 5969 - Прямий маркетинг – інші торгові точки прямого маркетингу (ніде більш не класифіковані)
Торгові точки, які пропонують товари та послуги через методи прямого маркетингу, використовують різні способи для розміщення замовлень, включаючи телефон, пошту та Інтернет. Вони застосовують масові техніки просування, такі як брошури, радіо та телевізійні рекламні ролики. Зазвичай такі торговці фокусуються на одному або двох товарах, які рекламують, наприклад, кухонні приналежності, побутові пристрої, продукти для схуднення, спортивне обладнання, косметичні засоби та спеціалізовані книги, доступні виключно через телерекламу. Замовлення на квитки, здійснені по телефону, але сплачені в касах, класифікуються під кодом 7922. Роздрібний продаж товарів через інтернет-магазини здійснюється відповідно до підходящого роздрібного МСС та TCC T.
Категорія: Постачальники поштових/телефонних послуг
Категорія: Постачальники поштових/телефонних послуг
Категорії МСС:
Назва
Кількість
16
12