5962 - Прямий маркетинг – послуги, що стосуються туризму
Торгові точки, які займаються реалізацією туристичних послуг, використовують методи прямого маркетингу, включаючи вихідний телемаркетинг. У цьому випадку продавець ініціює контакт з клієнтом через поштову розсилку, рекламу або інші способи маркетингу, що вимагають зворотного зв'язку від споживачів для здійснення продажу. До цього сегменту також належать дисконтні туристичні клуби та підписні сервіси або інформаційні бюлетені, в рамках яких підписники можуть обрати різноманітні поїздки. У більшості випадків такі послуги вимагають щорічного членського внеску, який може автоматично списуватись з картки держателя доти, доки він не буде скасований власником картки або самим торговцем. Код 4722 використовується для позначення турагентів і туроператорів.
Під цим кодом можуть пропонуватись наступні типи послуг: організація поїздок, надання інформаційних бюлетенів про туристичні пропозиції, підписні послуги на пакети подорожей, дисконтні туристичні клуби та послуги з бронювання турів.
Категорія: Постачальники поштових/телефонних послуг
Категорія: Постачальники поштових/телефонних послуг
Категорії МСС:
Назва
Кількість
16
12