MCC 5962 - Прямий маркетинг – послуги, що стосуються туризму
Торгові точки, які займаються реалізацією туристичних послуг, використовують методи прямого маркетингу, включаючи вихідний телемаркетинг. У цьому випадку продавець ініціює контакт з клієнтом через поштову розсилку, рекламу або інші способи маркетингу, що вимагають зворотного зв'язку від споживачів для здійснення продажу. До цього сегменту також належать дисконтні туристичні клуби та підписні сервіси або інформаційні бюлетені, в рамках яких підписники можуть обрати різноманітні поїздки. У більшості випадків такі послуги вимагають щорічного членського внеску, який може автоматично списуватись з картки держателя доти, доки він не буде скасований власником картки або самим торговцем. Код 4722 використовується для позначення турагентів і туроператорів. Під цим кодом можуть пропонуватись наступні типи послуг: організація поїздок, надання інформаційних бюлетенів про туристичні пропозиції, підписні послуги на пакети подорожей, дисконтні туристичні клуби та послуги з бронювання турів.
Категорія: Постачальники поштових/телефонних послуг

Торгові точки з МСС 5962:

Карта торгових точок

Додати торгову точку з МСС 5962:

МСС категорії

Назва Кількість
Індивідуальні сервіс провайдери 0
Авіалінії 0
Автомобілі та інші автотранспортні засоби. 0
Автомобілі та інші транспортні засоби 0
Бізнес послуги 0
Ветеринарні послуги 0
Готелі та мотелі 0
Комунальні послуги 0
Контрактні послуги 0
Контрактні роботи 0
Магазини одягу 0
Онлайн-майданчики 0
Опт. 0
Оптові постачальники та виробники 0
Оптові розповсюджувачі та виробники 0
Оренда автомобілів 0
Оренда автомобілів/вантажівок 0
Постачальник послуг 0
Постачальники послуг 0
Постачальники поштових/телефонних послуг 0
Провайдери послуг 0
Продаж в роздріб 0
Різні магазини 0
Ремонтні послуги 0
Розваги 0
Транспортування 0
Фінанси 0